Najczęściej zadawane pytania
Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli potrzebujesz innych wymiarów niż te przedstawione na stronie produktu, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Jesteśmy producentami naszych stolików i precyzyjnie dostosujemy dla Ciebie każdy parametr.
Tak, jesteśmy w stanie pomalować nasz stolik na każdy kolor z palety RAL. Niedługo opcja ta będzie dostępna bezpośrednio na stronie produktu, jednak jeśli już teraz potrzebujesz innego koloru stolika, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo (501 291 665, info@metalinhome.pl)
Precyzyjne wymiary i wagi stolików znajdziesz na stronie produktu w zakładce „Informacje dodatkowe”. W większości przypadków są one podane także bezpośrednio w opisie produktu.
Powierzchnie naszych stolików kawowych najlepiej czyścić jest miękką szmatką przy użyciu detergentu do czyszczenia szyb lub przy użyciu miękkiej wody (szczególnie wody demineralizowanej).
Tak, nasze stoliki są odporne na zarysowania i ścieranie. Metalowe elementy malowane są proszkowo, a blat wykonany jest z wytrzymałego szkła. Dzięki temu możesz cieszyć się produktami Metal in Home na długie lata.
Każdy produkt wytwarzany jest przez nas na indywidualne zamówienie klienta, dlatego czas realizacji zamówienia może wynieść do 7 dni roboczych. W przypadku spodziewanych opóźnień, skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
Każde zamówienie zawierające nasz stolik kawowy objęte jest darmową dostawą. Oferta obejmuje wszystkich dostępnych na stronie kurierów.
Nasze produkty wysłamy przy pomocy następujących firm kurierskich.
- INPOST Sp.z o.o. z siedzibą w Krakowie,
- DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
- DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie,
- General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.,
- UPS POLSKA SP Z O O.
Jeśli potrzebujesz zrealizować zamówienie przy pomocy innej firmy kurierskiej, skontaktuj się z nami. Jesteśmy otwarci także na inne propozycje.
Aby zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami telefonicznie (501 291 665) lub mailowo (info@metalinhome.pl).
Dokładamy wszelkich starań, by nasze stoliki dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Jeśli jednak otrzymasz uszkodzony produkt, konieczne będzie złożenie reklamacji. Reklamacje można zgłaszać drogą mailową na adres sklep@chi-ka.pl lub info@metalinhome.pl Kurier odbierze przesyłkę w ustalonym terminie, najczęściej w dniu następnym po złożeniu usterki. Jeśli produkt rzeczywiście okaże się uszkodzony, wyślemy nowy w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku uszkodzenia wyłącznie szyby, nowy jej egzemplarz wyślemy w ciągu 5 dni roboczych.
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu zakupionego produktu w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
- Produkt zwracany musi być nieuszkodzony, zabezpieczony w wysyłce. O chęci zwrotu klient powinien poinformować sprzedawcę mailowo.
- Koszty związane z odesłaniem produktu pokrywa Klient.
- Zwrot płatności za zwrócony produkt zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej przez Sklep.
Pieniądze za zwrócony stolik lub inny produkt otrzymasz na konto bankowe.
Tak, wysyłka wszystkich stolików kawowych Metal in Home i produktów kupowanych wraz z nimi jest darmowa.
Nie, nasze produkty są spawane, co zapewnia niezwykłą w branży meblarskiej trwałość. Stoliki przychodzą do Klienta gotowe do użytku. W przypadku cięższych egzemplarzy, blat zostanie wysłany w osobnej przesyłce.
Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione produkty poprzez:
- przelew tradycyjny,
- Blik (przy użyciu bramki PayU).
- płatność przy odbiorze,
- bramka płatnicza PayU firmy PayU S.A.
- bramka płatnicza Przelewy24 firmy PayPro S.A.
Tak, jesteśmy dostępni pod numerem 501 291 665 oraz mailem info@metalinhome.pl. Odpisujemy i odbieramy w godzinach:
Pon. – Pt. 8:00 – 16:00. Możesz skontaktować się z nami także przez e-mail info@chi-ka.pl
Możesz śledzić zamówienie przez standardowe linki do śledzenia zamówienia dostarczane na maila przez poszczególnych kurierów po wysłaniu przesyłki.
Nasze stoliki kawowe są ciężkie i solidne, dlatego w przypadku braku widny w budynku z piętrami, konieczna może okazać się dodatkowa pomoc. Jakkolwiek, w przypadku płaskiej powierzchni może nie być ona wymagana.
Jeśli chcesz obejrzeć nasze stoliki na żywo, zapraszamy do siedziby firmy. Adres: Łazów 131A, 37-418 Łazów. Jesteśmy otwarci w godzinach 8:00-16:00 Pon-Pt. Przed planowaną wizytą poinformuj nas o niej telefonicznie lub mailowo.
Gwarancja na stoliki kawowe wynosi 5 lat od momentu ich dostarczenia. Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie sklepu.